EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


ready ? I’m an idiot, I’m slow, I make mistakes, but i have a big heart and I put it to good use. Sometimes I just need to think before I act, and open my mouth when I’m not supposed to, but hey don’t we all make mistakes at times ?

Shoutout


3rd confession : Awful day
Sunday 5 February 2012 | 0 comments
Assalamualaikum homo sapiens .
ntah laa hari nie , nda taw saa apa yg mahu dibuat -.- dari pagi aq cuma meliat blog aq , tpi tekanan ada gmbar error dekat header saa tuh , ntah mcamana maw kasi hilang . This is unusual , saa bangun awal . Jarang begini oh , selalu pun sampai petang lagi aq tidur .

Tonight i'll be startin buat homework yg tak lah bertimbun sgt , insya allah siap semua . Nda sabar buka sekolah , entah kenapa terasa siuk pula tuisyen sama cigu chua nie . Sporting bah , nda mcam yg biasa+ tuh . Yuran ? tak mahal , boleh laa jugak menampung kan ? RM 60 klau nda silap laa . Berbaloi , kerja smua bertimbun , ckap cigu , "you need to master the basics and i will turn you to a superman" . Words of wisdom from teacher chua :D

So yeah , i'm trying hard to improve maths . Besides , i'm the last PMR candidates for 2013 , kena habis habisan la . Oh yeah , credits to my followers giving support aa . 9 sudah , alhamdulillah . To blogwalkers yg tgh jalan+ tuh , follow boleh ? thanks , smpai sini sjalah post saa . kbai :)

Older Post | Newer Post