EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


ready ? I’m an idiot, I’m slow, I make mistakes, but i have a big heart and I put it to good use. Sometimes I just need to think before I act, and open my mouth when I’m not supposed to, but hey don’t we all make mistakes at times ?

Shoutout


B-Boy !
Sunday 13 November 2011 | 0 comments
Assalamualaikum smua !

Tahun 2011 bawa baanyak perubahan . Bila fikir kan ? aq banyak mncuba bnda baru skarang . Tahun nie aq
start brmain bola dgn serious . Mula ikut2 prtndingan . Pengalaman itu brharga . Tahun nie jga aq start b-boy !
Owhh . siuk plak b-boy nie . Rasa  bebas bila mnari . Kita ikut rasa kita . Ikut hati sndiri . Aq jga dpat jmpa crew2 yg prnah mewakili Malaysia bebb . In person . Mliat durang b-boy . Dapat goosebumps smpai skarang !
Crew2 tu mcam keluarga suda . Rapat brbis . RESPECT each other and crew2 laen . Memang laa mnakjubkan
dunia b-boy nie . So yeahhh . Aq cuba stiap hari untuk improvekan mnari aq . Walau tk sangat disokong kluarga
But it's okay . I Follow My Dreams Until I Achieve ! cewahh .

Yakinkan Diri .
Mission - Bwat Crew sndiri and jadi inspirasi other crews .
Peluang - 100% insyaallah .

Smpai sini sajalaa post skrang ek. Trimas mmbaca blog newbie nie kan ?



Older Post | Newer Post